گزارش عملکرد صندوقهای ولیعصر و قدس در سال 1397

10 فروردين 1398
نویسنده :  

نمودار آماری وام پرداختی تا سال 1397

پرداخت بیش از 28  میلیارد تومان وام قرض الحسنه 1% در سال 1397 توسط صندوقهای قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج

 

بنا به اعلام روابط عمومی صندوق قرض الحسنه ولیعصرطبس ، گزارش آمار وامهای پرداختی صندوق قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج در سال مالی 1397 جهت استحضار مشتریان گرامی و عموم شهروندان عزیز اعلام می گردد:

براساس این گزارش صندوق قرض الحسنه ولیعصر (عج) طبس در سال 97 تعداد 2676 فقره وام قرض الحسنه 1% جمعاً به مبلغ 20.840.520.800 تومان و صندوق قرض الحسنه قدس فهالنج نیز تعداد 932 فقره وام قرض الحسنه 1% جمعاً به مبلغ 7.403.379.000 تومان پرداخت شده است.

شایان ذکر است این صندوقها که در سال 1352 توسط مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمصطفی رضوی حیدری تاسیس گردیده است ، افتخار دارد هم اکنون کلیه انواع وامهای قرض الحسنه خود را با کارمزد 1% پرداخت می نماید.

آقای دکتر سید محمد حیدری مدیرعامل صندوق از عموم مردم و خیرین تقاضا نمود با افتتاح حساب نزد صندوق ضمن بهره مندی از اجر معنوی قرض الحسنه که به فرموده خداوند متعال 1.8 برابر صدقه می باشد از مزایای آن از قبیل دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد 1% استفاده نمایند.

همچنین ایشان خاطر نشان کردند خیرین محترم می توانند با اختصاص قسمتی از وجوه خود به این امر بصورت وقف ، باقیات الصالحاتی برای خود ایجاد تا ضمن آن صندوق بیشتر بتواند به نیازمندان واقعی مساعدت نماید.

پرداخت وام قرض الحسنه به  اقوام و نیازمندان فامیل ، صندوقهای خانوادگی ، از دیگر طرحهایی است که مشتریان صندوق از آن می توانند استفاده نمایند.

افتخار ما 46 سال اعتماد شماست

گزارش عملکرد سالیانه صندوق قرض الحسنه ولیعصر طبس

گزارش عملکرد سالیانه صندوق قرض الحسنه قدس فهالنج

0 نظر 998 بازدیدها
مدیرسایت

Leave your comment

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

  • ایران، استان خراسان جنوبی، شهرطبس، خیابان شهید محمد منتظری
  • صندوق ولیعصر ۲۱۹۷-۳۲۸۲-۰۵۶
  • صندوق قدس  ۶۲۳۲-۳۲۸۶-۰۵۶
  • ۰۵۶-۳۲۸۲-۲۱۹۷
  • ۰۹۰-۲۲۸۲-۲۱۹۷
  • valiasr [ad] sgvt [dot] ir

گالری تصاویر

logo-samandehi

ارسال پیغام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا